GRUPA JAGODOWA 3 LATKI
"Jesteśmy jagódki, czarne jagódki..." :). Jesteśmy najmłodszą grupą w przedszkolu, ale mimo to dzieci z naszej grupy bardzo chętnie przychodzą do przedszkola i uczestniczą w różnych zajęciach i zabawach. Bardzo lubią śpiewać i tańczyć, wykonywać prace plastyczne różnymi technikami, budować przeróżne budowle podczas zabaw konstrukcyjnych. Wiele radości sprawiają nam zabawy na placu przedszkolnym oraz spacery po najbliższej okolicy. Dzieci starają się być dla siebie miłe i koleżeńskie, dzięki czemu atmosfera na grupie jest wspaniała. Zawsze dbamy o naszą salę sprzątając zabawki oraz pomagając w jej upiększaniu i dekorowaniu. Po całym dniu wypełnionym wrażeniami odpoczywamy słuchając muzyki relaksacyjnej i bajek.
"Jesteśmy jagódki, czarne jagódki..." :). Jesteśmy najmłodszą grupą w przedszkolu, ale mimo to dzieci z naszej grupy bardzo chętnie przychodzą do przedszkola i uczestniczą w różnych zajęciach i zabawach. Bardzo lubią śpiewać i tańczyć, wykonywać prace plastyczne różnymi technikami, budować przeróżne budowle podczas zabaw konstrukcyjnych. Wiele radości sprawiają nam zabawy na placu przedszkolnym oraz spacery po najbliższej okolicy. Dzieci starają się być dla siebie miłe i koleżeńskie, dzięki czemu atmosfera na grupie jest wspaniała. Zawsze dbamy o naszą salę sprzątając zabawki oraz pomagając w jej upiększaniu i dekorowaniu. Po całym dniu wypełnionym wrażeniami odpoczywamy słuchając muzyki relaksacyjnej i bajek.
Nauczyciele:
Renata Deluga
Chętnie poszukuję nowych pomysłów do uatrakcyjnienia procesu dydaktycznego, dlatego chętnie wzbogacam swój warsztat pracy o różne szkolenia i kursy. Motto którym kieruję się w swojej pracy: „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”
Nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne:
Katarzyna Majda "Nie można być wolnym, jeśli nie jest się samodzielnym. Zatem, aby dziecko zdobyło niezależność, jego aktywne oznaki wolności osobistej muszą być akceptowane od najwcześniejszego dzieciństwa."
Maria Montessori
W swojej pracy dążę do tego, aby dzieci wzrastały w poczuciu własnej wartości i sile wewnętrznej stawały się samodzielne, wolne, niezależne, świadomie rozwijały swoje talenty, pasje oraz zainteresowania. Ważne jest dla mnie również, aby dzieci poznawały świat za pomocą zmysłów: węchu, smaku, dotyku, wzroku i słuchu. W wolnym czasie czytam książki, oglądam filmy lub seriale oraz spędzam czas na łonie natury fotografując otaczające nas piękno.
Pomoc nauczyciela:
Marta Ryś
Bardzo lubię swoją pracę, ponieważ kocham dzieci. Każdego dnia dbam o ich bezpieczeństwo.
Renata Deluga
Chętnie poszukuję nowych pomysłów do uatrakcyjnienia procesu dydaktycznego, dlatego chętnie wzbogacam swój warsztat pracy o różne szkolenia i kursy. Motto którym kieruję się w swojej pracy: „Dziecko chce być dobre. Jeśli nie umie – naucz. Jeśli nie wie – wytłumacz. Jeśli nie może – pomóż.”
Nauczyciel współorganizujący kształcenie integracyjne:
Katarzyna Majda "Nie można być wolnym, jeśli nie jest się samodzielnym. Zatem, aby dziecko zdobyło niezależność, jego aktywne oznaki wolności osobistej muszą być akceptowane od najwcześniejszego dzieciństwa."
Maria Montessori
W swojej pracy dążę do tego, aby dzieci wzrastały w poczuciu własnej wartości i sile wewnętrznej stawały się samodzielne, wolne, niezależne, świadomie rozwijały swoje talenty, pasje oraz zainteresowania. Ważne jest dla mnie również, aby dzieci poznawały świat za pomocą zmysłów: węchu, smaku, dotyku, wzroku i słuchu. W wolnym czasie czytam książki, oglądam filmy lub seriale oraz spędzam czas na łonie natury fotografując otaczające nas piękno.
Pomoc nauczyciela:
Marta Ryś
Bardzo lubię swoją pracę, ponieważ kocham dzieci. Każdego dnia dbam o ich bezpieczeństwo.