Programy

W naszej placówce pracujemy zgodnie z Podstawą Programową Wychowania Przedszkolnego w oparciu o dopuszczone do użytku przez Dyrektora programy wychowania przedszkolnego :



  1. „Program nauczania języka angielskiego dla przedszkoli i klas zerowych” - M. Bogucka D. Łoś

    Program wpisany do wykazu programów nauczania przeznaczonych dla przedszkoli i
    oddziałów przedszkolnych.


  2. „Między nami emotkami” Program wychowania przedszkolnego. - D. Kossakowska

    Program wychowania przedszkolnego zawierający opis sposobu realizacji celów kształcenia i
    zadań ustalonych w podstawie wychowania przedszkolnego.


    (Cytryny, Wiśnie, Truskawki, Maliny, Jagody)

  3. „Samodzielnie, wszechstronnie, szczęśliwie” Program wychowania przedszkolnego. - M.Chludzińska, A.Kacprzak-Kołakowska, A.Kucharczyk, D. Kucharska, A. Pawłowska- Niedbała, M. Pietrzak, A. Smoderek

    Program wychowania przedszkolnego zawierający opis sposobu realizacji celów kształcenia i
    zadań ustalonych w podstawie wychowania przedszkolnego.

    (Ananasy, Pomarańcze)

  4. "Tak dla Jezusa" - Ks.dr E. Zegan, E .Kondrak, B.Nosek

    Program wpisany do wykazu programów nauczania przeznaczonych dla przedszkoli i oddziałów przedszkolnych.


Oraz programy autorskie realizowane w naszej placówce:

  1. „Pora do przedszkola” - M. Mroczkowska, D. Kuc

    To program, którego założeniem jest wspomaganie dziecka w procesie przystosowania do życia w warunkach przedszkolnych poprzez umożliwienie mu poznania nowego otoczenia w poczuciu bezpieczeństwa, kształtowanie poczucia przynależności do grupy przedszkolnej.

  2. „Będę przedszkolakiem” - M. Nadolska

    Założeniem programu jest wspomaganie dziecka w procesie przystosowania do życia w warunkach przedszkolnych.

  3. „Przedszkolak i ekologia” - B. Chorbacz

    Program ekologiczny – podejmowanie działań na rzecz środowiska przyrodniczego.

  4. „Mam talent” - I.Czarnik

    Rozwijanie indywidualnych zainteresowań i uzdolnień artystycznych dzieci w wieku przedszkolnym.

  5. „Pomocne cztery łapy” - I. Czarnik

    Program terapeutyczny - stymulowanie funkcji psychomotorycznych, modelowanie odpowiednich zchowań, kształtowanie postaw odpowiedzialności.

  6. „Mały mistrz programowania – to ja ! - M. Kamińska, M. Dzika

    Innowacyjny program, którego założeniem jest rozwijanie u dzieci w wieku przedszkolnym umiejętności logicznego myślenia, kształtowanie wyobraźni przestrzennej oraz wprowadzenie młodego człowieka w cyfrowy świat związany z programowaniem.

  7. "Pysznie i zdrowo" - D. Jankowska

    Celem programu jest utrwalenie prawidłowych nawyków żywieniowych, kształtowanie umiejętności współdziałania w zespole oraz nauka przyrządzania potraw.

  8. "Łapie oddech i nie tylko-zajęcia z elementami jogi" - M. Czartoryjska

    Program przyczyni sie do rozwoju sprawności fizycznej, poprawnej koordynacji ruchowej dzieci jak również przeciwdziałaniu wadom postawy.

  9. „ Sensorycznie się rozwijam bo skaczę, biegam, badam i dotykam” - M. Wasilewska

    Celem programu jest uzmysłowienie dzieciom czym są zmysły i jaką rolę pełnią w życiu każdego człowieka , program pomoże kształtować i doskonalić umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji społecznych.

  10. „ Łapię oddech i nie tylko – zajęcia z elementami jogi” - M. Czartoryjska

    Program  przyczyni się do rozwoju sprawności fizycznej, poprawnej koordynacji ruchowej dzieci jak również przeciwdziałaniu wadom postawy; program pomoże w rozwoju poczucia własnej wartości oraz przynależności do grupy ;program pomoże m.in. w koncentracji uwagi.

  11. „Sensoplastyka czyli kreatywne brudzenie” - K. Majda

    Celem programu jest uzmysłowienie dzieciom czym są zmysły i jaką rolę pełnią w życiu każdego człowieka , program pomoże kształtować i doskonalić umiejętności nawiązywania i podtrzymywania relacji społecznych, rozwój motoryki małej i dużej.